subota, siječnja 31, 2009

Napredak Formule 1 u 2010.

Dakle, ako sve nastavi ovakvim tijekom, podsjetimo se:
-prije nekoliko sezona smo imali V12 motore s oko 1000 konja, čak i preko kada su tu bile još i raznorazne turbine/kompresori
-aerodinamika je bila fantastična, auti prepuni krilaca
-nisu nam trebali KERS sistemi
-elektronike nije bilo, niti limitatora okretaja motora (sada su spušteni na 18000 okretaja)
-nije bilo limita na kubikažu motora, sada je to 2,4 litre, blizu mog dizelaša
-"SMANJILI" smo troškove, a pritom ih zapravo povećali, izbacivši Hondu, natjeravši sve manje momčadi da propadnu (bravo FIA)


Eh, pa ako nastave tim tokom...
PREDSTAVLJAM VAM FORMULU ZA SEZONU 2010.
Kao što vidite, kubikaža motora je dodatno smanjena, kao i masa automobila.
Potpuno je "zelen", dakle okoliš zagađuje minimalno.
Razmišljamo o ugradnji nožnog pogona, ilitiga pedala. Codename Obitelj Kremenko pogon.

Nek se nasišu qrca i Ecclestone i Mosley i njihova strategija razvoja

0 komentar\a:

 
Template by Exotic Mommie Buildings by Antoine Mallet adapted by domi and Friends.